Börsipäevik

Kommentaare ja tähelepanekuid Blogibörsi sündmustest

1.3.06

Oma blogidest

Mu enda blogidest on hetkel viis Blogibörsis. Need on peale käesoleva Larko lobiseb, More shameless remarks by Larko, Larko's Correspondence ja Keinutie 11. Blogibörsis pole need eriti suure väärtusega, mistõttu nendesse investeerivad peamiselt võrdlemisi tagasihoidliku varandusega mängijad, kelle kogemused mängust pole eriti suured. Seetõttu ei peagi ma oma bloge raha soetamise kohaks. Katsun oma väikeinvestorite vastu heaperemehelikult käituda.

Blogi väärtus börsis sõltub eeskätt sellest, kui palju sinna teised oma blogidest viitavad. Ja mida hinnatum sissetulev link, seda rohkem see minu blogi väärtust üles puhub. Näiteks Larko lobiseb on küll reaalselt hästi viidatud (nagu Technoratist näha) aga need lingid vähemalt esialgu Blogibörsis ei kajastu. Sestap võtab aega veel enne kui mu blogid saavad börsil atraktiivseteks.

Kui ma tuvastan mõne vanast kalast börsihai oma blogi osanike hulgas, kerkib kohe kahtlus, kas tal ikka head kavatsused. Hoian alati silma peal, ja kui panen tähele, et kellelgi kurjad plaanid, astun kohe oma investoritele kaitseks. Selleks on blogi omanikul oma riistad kasutada. Samas katsun ka selle eest hoolitseda, et mu osanikud saaksid blogi võimsuse piirides oma panusele hea kasumi välja võtta. Minu blogid loodetatavsti aitavad algajatel oma varandust tasakesi kasvatada. Igatahes tahan ma neid selles toetada.

4 Comments:

At 2/3/06 23:33, Blogger ÖÖ said...

ei käi see küsimus küll otseselt selle teema alla, aga blogshare's täna ringi klõpsides eesti blogide seas siis praktiliselt ei hakanud silma wordpressi mootorit ja/või wordpressi ning tahvel.info domeeni kasutavaid blogisid.
kas tegu sellega, et enamus neist hiljuti kasutusele võetud ja pole blogshares jõudnud neid indekseerida veel või on seal mingi tarkvaraline piiraja peal?

 
At 2/3/06 23:52, Blogger Larko said...

Vaevalt on asi tarkvaras. Näituseks mu ingliskeelne blogi on Wordpressi värk ja börsil täiesti olemas. Arvan et probleem on pigem Blogibörsi ämblikute võimsuses. Isegi käsitsi sisse regitud blogide indekseerimine võib vahepeal üsna kaua võtta, rääkimata sellest, et ise aktiivselt uusi bloge otsitaks. Pealekauba käivad saidil suured andmebaaside uuendused, mistõttu näiteks praegu on ämblikud juba teist ööpäeva maas.

 
At 16/3/06 12:33, Blogger Rein Purpur said...

Kas poleks mõtekam oma blogid kuidagi ühe katuse alla koguda?

mitte, et see väga minu asi oleks, aga lugejatel oleks lihtsam orjenteeruda.

 
At 16/3/06 15:38, Blogger Larko said...

Rein, minu puhul on need erinevates keeltes blogid, mille lugejad enamasti omavahel ei katu. Aga need on ikka omavahel lingitatud, seega saab rohkem kui üht keelt valdav lugeja ringi surfata. Kahtlemata on Sul selles mõtes õigus, et ühe hosti juurde koondades oleksid blogid kergemini ülevaadatavad, aga praktilist tähtsust oleks seal vist pigem minu kui autori jaoks. Ma otsin pidevalt uusi teenuseosutajaid, ja olen igasuguste ettepanekute jaoks avatud.

 

Postita kommentaar

<< Home