Börsipäevik

Kommentaare ja tähelepanekuid Blogibörsi sündmustest

7.2.06

Väärtus kerkis

Kauplemisperiodil esmaspäevasest pärstlõunast teisipäeva hommikuni tõusis mu väärtus tänu mõnedele suurtele müükidele ja paarile megablogile, mis ma Squirrel Investment Comnanylt hoiule võtsin. Lõpetuseks haipisin võimalikult suure osa oma blogidest nii kõrgele kui artefactid mööda andsid, müin veel oma osaluse Tehnokratis maha ja soetasin soliidse paki Squirrelit. Mõne tehingu jätsin igaks juhuks alles. Samuti jäi paar kolm suurt väljamüüki hilisemat aega ootama.

Artefacte sain südaööl tublisti juurde neid on mul hetkel 97. Päeva lõpetuseks oli mu koguväärtus b$855,055,420.45. See pole veel eriti palju, ja kiirem kasv oleks ka võimalik. Mul aga pole erilist huvi hoogu juurde võtta. Jõuan küll (mängu mõistes) jõukamaks saama.