Börsipäevik

Kommentaare ja tähelepanekuid Blogibörsi sündmustest

9.2.06

Sain miljardöriks

Eile möödus mul miljardilise varanduse verstapost, ja seda kolinaga. Juba hommikul sain sissemaksed kahest sponsoreeritud lingist, mis ma oma ingliskeelse blogi serva paigutasin. Seda laadi linkide eest tasumine on BlogShares'is üpris tavaline. Lingi eest saadava tasu suurus oleneb juba selle varandusest, kes oma blogile linke tahab.

Esimene vend maksis püsilingi eest b$ 250.000.000, teine b$ 150.000.000. Kokku 400 miljonit laekus mulle juhuslikult ühe ja sama päeva sees, isegi sama tunni sees, ehkki seda 250 miljoni tasu ootasin päris mitu päeva. 150 milli aga laekus kohe pärast seda kui viite üles riputasin.

Mõlemad lingid asuvad mu blogi rubriigis "Sponsored links", mille vastu kummalgi midagi ei olnud. Kui keegi sellise eest kopsakaid virtuaalsummasid tasuda soovib, võtan hea meelega vastu. Muidugi viskasin enne mõlemale blogile pilgu, et tegemist pole seaduse või hea tavaga vastuolus oleva blogiga ning et kumbki ei promo midagi sellist, mis oleks mulle absoluutselt vastuvõtmatu. Selle eest eraldi pappi ei küsi, et ma mõlemale blogile siit Börsipäevikust viitan, olgu see nendele lisaboonuseks.

Lisaks hommikusele sularahale vahetasime Oravainvestoriga öösel mõned blogid. Sellega mu varandus veel kasvas juurde olles täna varahommikul kuskil 1,3 miljardi kandis. Sellise varanduse juures aga enam väiksemate blogidega kauplemises pole mõtet. Suuremad aga on turumuudatustele ja teiste mängijate ülevõtmise katsetustele tundlikumad, mistõttu ka portfelli väärtus pidevalt kõigub.

Täna eriti Börsis tegutsema ei jõua. Varsti lähen sauna ja seejärel hakan Rohelisele Väravale lugu kirjutama. Nädalavahetusel seisavad sellegi eest uued börsiseiklused ees.