Börsipäevik

Kommentaare ja tähelepanekuid Blogibörsi sündmustest

1.2.06

Klassivaenlane ei maga

Öö tegelesin oma portfelli ümberkujundamisega. Kuna klassivaenlane teatavasti ei maga, ei tohi mul ärasõidu ajal midagi sellist kraami portfellis olla, mis lausa ahvatleks mu veebist eemal olekut ära kasutama. Päris kahjumiga ma midagi ei müünüd, ent väärtuse tõus oli üsna tagasihoidlik, piirdus 25-30 miljonini.

Sula on mul praegu ebanormaalse suur osa oma varandusest. See ei kasva aga kuna siin mingit vene inflatsiooni just ka pole, ei kahane see raha samuti. Seega vägagi turvaline kui on vaja eemale minna.

Ideedeturult ja bondide abil sain pärast südaööd sellist kraami kokku osta, mille abil õnnestus mul koguni 10 uut artefacti teha, sealhulgas kaua oodatud Austraalia oma. Tegin nende abil mõned tagasihoidlikud sisseostud, mis saavad rahulikult omaette kasvada. Pärast naasemist peaks mu kogu artide arsenaal vaba olema. Võib-olla küll teen Tartu Zum-Zumis mõned haibid kui töökamalt veebitegevuselt mõni minut üle jääb.

Mul hakab juba laevale kiire. Eks näeme, kas mind vahepeal paljaks röövitakse. See magamatu klassivaenlane on nii nutikas, et temast mitte kunagi ei tea.