Börsipäevik

Kommentaare ja tähelepanekuid Blogibörsi sündmustest

15.3.06

Blogibörsi õiglusest

Ehkki mu kohtuasjas pole mingisugust otsust teada antud, paistab et selline on siiski langetatud. Mu chipsid on täies mahus ära võetud ja karma nullitud. Justkui poleks mu häältest ükski õige. Ära võetud on ka need 1000 chipsi, mis ma olümpiamängude jäähokiennustuses võitsin. (Rootsit ei pakunud keegi ja mina olin ainus, kes hõbemedalivõistkonda Soomet pakus.)

No mis sa sellise peale kostad? Pole muud midagi kui et mina tõesti seda mängu ei jätka. Tegelen oma ideede mahamüümisega ja kui see üks kord ühel pool, kustutan oma kasutajakonto. Pidage oma nõukogude börs ja nõukogude õigusemõistmine! Lapsik seltsimeestest!

3 Comments:

At 16/3/06 00:47, Blogger Indrek said...

kui sa seal otsad täitsa kokku tõmbad ja oma senised rahanupud kavatsed laiali jagada, siis ma pretendeeriks küll osale sellest..

aga kurb jah et seal miski imelik reeglite kehtestamine käib uute ja edukate vastu..

 
At 16/3/06 00:56, Blogger Larko said...

Indrek, esialgu pane miljardiline müügimäärus välja (esialgu kõigest üks, eks ole). Ma lunastan selle esimesel võimalusel pärast seda et URLi mulle meilid. ;-)

 
At 17/3/06 14:50, Blogger ÖÖ said...

kurb on jah see tormi tekitamine ilma põhjuseta... ja eriti veel siis kui see headel mängijatel mänguisu ära ajab :(

 

Postita kommentaar

<< Home