Börsipäevik

Kommentaare ja tähelepanekuid Blogibörsi sündmustest

31.1.06

Tänud Crackersile!

Et mul eile ületus B$ 500.000.000 piir, meenutasin kuidas mu tõusutee kolme nädala eest alguse sai. Algajaile antakse teadupärast stardikapitaliks kõigest B$ 500, millega on lootusetu midagi märkimisväärset korda saata. Mulle ruttas vana hea Blogibörsi traditsiooni kohaselt appi Crackers, kelle postituse ma juhtusin lugema tema algajatele mõeldud õpikust.

Nagu siit selgub, kinkis Crackers mulle esimesel ööl umbes B$ 8.000.000 eest eTALKINGHEAD.com'i aktsiaid. Nende abil sain ma sootuks teistsuguse hoo juurde kui oleks nuttune 500 dollari algkapital võimaldanud. Need samad aktsiad on mul portfellist mitmel korral läbi käinud, ja on seal hetkelgi üles haipimist ootamas. Ise olen hiljem seda head traditsiooni edasi kantnud ja kavatsen seda ka edaspidi teha.

Thank you, Carckers!