Börsipäevik

Kommentaare ja tähelepanekuid Blogibörsi sündmustest

31.1.06

Rahulik kauplemispäev

Esmaspäev oli minu jaoks rahulik kauplemispäev Blogibörsil ja seda kahel põhjusel. Esiteks magasin ma suurema osa esmaspäevast pärast presidendivalimistele järgnenud Tarja Halose võidupidu. Ja teiseks oli toon juba ettevalmistustes mõne päeva äraolekuks operatiivselt tegutsemiselt.

Oleviga vahetasime mõned suuremad blogid ja mina viskasin mõned keskmise suurusega üles haibitud blogid turule. Homme oleks kavas suurimad ja riskantseimad investeeringud rahaks teha, sest Tartus viibides eriti osalusi valvama ei jõua. Hea kui üldsegi jõuan midagi peale meilide lugemise.

Panin oma ingliskeelsele blogile sponsoreeritud lingi, mille eest on lubatud 250 miljonit sularaha. Seega tõuseks mu väärtus juba peale 750 miljoni. Pole algaja kohta sugugi paha. Ma olen ju Blogibörsil kõigest kolm nädalat kaasa teinud.